Regulamin bloga

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Bo ponieważ

Chciałąbym Was  tylko uspokoić.
U mnie świetnie.  Życie płynie zapisane gdzieś tam swoim torem, a ja i tak robię swoje.   I kwitnę. :)

I na urodziny dostałam wymarzone kolczyki. Nie wiem skąd wiedział (tajemniczy ON), ale znaczyć to może tylko tyle, że jest facetem z klasą.

I kompletnie mi nie przeszkadza brak śniegu. Taką mam radość w sercu, że wiem , iż z dniem wypłaty kupię choinkę, ubiorę ją z dzieckiem  i będę się cieszyć nadchodzącymi świętami.

A za życzenia bardzo Wam dziękuję :)
Dodaliście mi skrzydeł :))




3 komentarze:

  1. Miło przeczytać tak radosny wpis (mimo że krótki). :) :) Niech Ci się dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie... Już myślałam, że nas porzuciłaś.
    Dobrze, że wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego, najcudowniejszego i niech spełniają się Twoje marzenia :) Żyj radośnie, kwitnij i miej zawsze powód do uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń